Знайка та пташки (розвиває мислення)

PTAHI1

Т.Альбіоні «АДАЖІО» струмок у лісі та зозуля.

Аудиозапись: Adobe Flash Player (версия 9 или выше) требуется для воспроизведения этой аудиозаписи. Скачать последнюю версию здесь. К тому же, в Вашем браузере должен быть включен JavaScript.

Л.В.Бетховен «До Елізи»  (соловей)

Аудиозапись: Adobe Flash Player (версия 9 или выше) требуется для воспроизведения этой аудиозаписи. Скачать последнюю версию здесь. К тому же, в Вашем браузере должен быть включен JavaScript.

Стоимость диска  55 гр. Тел. для заказа :

066-007-07-72
097-007-07-72

Людський мозок налічує приблизно 1,4 мільярди клітин, але у немовлят більшість із них ще не задіяна.
Порівняння клітин головного мозку немовляти й дорослої людини показує, що в процесі розвитку мозку між його клітинами формуються особливі мостики-відростки. Клітини головного мозку неначе протягують один одному руки, щоб, міцно тримаючись одна за одну, своєчасно реагувати на інформацію ззовні, яку вони отримують за допомогою органів чуття. Цей процес дуже нагадує роботу транзисторів в електронному комп’ютері. Кожен окремий транзистор не може працювати сам по собі, а лише сполучені в єдину систему, вони функціонують як комп’ютер. Період, коли зв’язки між клітинами формуються найактивніше ‒ це період від народження дитини до трьох років. У цей час зароджується приблизно 70-80 % таких з’єднань. У міру того як вони розвиваються, зростають можливості мозку. Уже в перші шість місяців після народження мозок досягає 50 % свого дорослого потенціалу, а до трьох років синоптичні зв’язки між нейронами (наукова назва клітин головного мозку) формуються на 80 %.
Звичайно, це не означає, що мозок дитини після трьох років перестає розвиватися. До трьох років в основному дозріває задня частина мозку, а вже до чотирьох років у цей складний процес включається та його частина, яка називається «лобовими долями». Фундаментальна здатність мозку приймати сигнал ззовні, створювати його образ і запам’ятовувати його ‒ і є тією основою, тим самим комп’ютером, на якому тримається увесь подальший інтелектуальний розвиток дитини. Такі зрілі здатності як  мислення, уява, творчість, почуття розвиваються після трьох років, але вони використовують базу, сформовану до цього віку. Таким чином, якщо в перші три роки не утворилася потужна база, марно вчити, як її використовувати. Це все одно, що намагатися досягти хороших результатів, працюючи на поганому комп’ютері.
Тепер про головне…

Я як диригент і музичний терапевт стверджую, що дія на мозок малюка високочастотної вібрації є найефективнішим способом формування його мозку й відповідно ‒ його талантів (мислення). Класична Музика і звуки Природи, особливий спів птахів і голоси дельфінів мають високочастотний спектр звучання і поступаються за своєю силою дії на мозок малюка лише колисковій Матері та її Любові. Детальніше ‒ у моїй майбутній книзі «Музичне виховання майбутнього генія».

З Любов’ю та побажанням успіхів, Недериця С. С.

1.     Е. Ґріґ. Опера «Пер Ґюнт». «Ранок» (вранішні співи птахів)

2.     Г. В. Свиридов. Дитячий альбом. «Музична шкатулка» (колібрі)

3.     К. Глюк. Опера «Орфей та Еврідіка». «Мелодія» (зяблик)

4.     П. І. Чайковський. Дитячий альбом. «Жайворонок»  (лісовий жайворонок)

5.     В. А. Моцарт. Соната для ф-но Ля мажор, К. 331. «Турецьке рондо» (європейська вільшанка)

6.     Т. Альбіоні. «Адажіо» (струмок у лісі, зозуля)

7.     А. Хачатурян. Дитячий альбом. «Скакалка» (золотомушка та чижик)

8.     П. І. Чайковський. Дитячий альбом. «Полька» (одуд та дятел)

9.     Д. Красноухов. «Дитяча усмішка» (соловей)

10.  Р. Шуман.  Лісові сцени. «Самотні квіти» (тимелія)

11.  С. С. Прокоф’єв. Дитячі п’єси «Дощ і веселка» (дощик в лісі, бекас)

12.  Е. Лало. «Гавот» (звуки ластівок)

13.  Г. В. Свиридов. Симфонічна поема «Заметіль». «Весна ‒ Осінь» (птахи біля струмка)

14.  Й. С. Бах. «Х. Т. К». Том 2. Прелюдія № 23 (дрізд чорний та дрізд співочий)

15.  А. Дворжак. «Гумореска». № 7, Ор. 101  (звуки кропив’янки співочої)

16.  Е. Ґріґ. «Лірична п’єса» (полярні гагари)

17.  А. Хачатурян. Дитячий альбом. «Барсик на гойдалці» (золотомушка, велика синиця)

18.  Е. Саті. «Гноссін», № 4 (вивільга, вівчарик)

19.  С. С. Прокоф’єв. Дитячі п’єси.  «Похід коників»  (коники, перепілки, орябки)

20.  Д. Д. Шостакович. Танці ляльок. «Полька» (сойка, чапля)

21.  Р. Шуман. Дитячі сцени. «Ніч в лісі» (лісовий коник)

22.  Н. Паганіні. «Каприз», № 21 (мухоловка, чапля, очеретянка)

23.  Й. С. Бах. Кантата № 147 (вівсянка)

24.  С. В. Рахманінов. «Вокаліз», № 14, ор. 34 (журавлі)

25.  С. С. Прокоф’єв. Дитячі п’єси. «Вечір» (кажан, сова)

26.  Л. В. Бетховен. Мініатюри для ф-но. «До Елізи» (дрозди)

Стоимость диска 55 гр. Тел. для заказа

066-007-07-72
097-007-07-72

Be Sociable, Share!